همشهری آنلاین: تماشاخانه پارین برای اجرای نمایش‌های محیطی (کافه ای) در موزه زمان فراخوان داد. نمایشهای کافه‌ای از دید برگزارکنندگان آن به نمایش‌هایی گفته می‌شود که قابلیت اجرا در کافه را داشته باشند.

تماشاخانه

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام این فراخوان، تماشاخانه پارین قصد دارد در نیمه نخست سال ۱۳۹۲ پذیرای نمایش های کافه ای در کافه تراس موزه زمان باشد.

این تماشاخانه چندی پیش جشنواره نمایشنامه خوانی پارین را در همین محل اجرا کرد که مورد توجه و استقبال علاقمندان قرار گرفت.

این تماشاخانه از کلیه علاقمندان که حائز شرایط برای اجرا در کافه هستند دعوت کرده برای مذاکره و عقد قرارداد به تماشاخانه پارین در موزه زمان مراجعه کنند.

وظیفه دعوت و یا انتخاب نمایش ها برای اجرا در این محل به عهده مدیریت تماشاخانه و روزبه حسینی، نویسنده و کارگردان تئاتر است.

از جمله شرایط اجرا در این محل طبق اعلام فراخوان در اولویت بودن نمایش هایی که نویسنده آنها ایرانی و معاصر بوده و دارای عنصر مواجهه باشند و همچنین بهره گیری اندک نمایش ها از دکور و اکسسوار است.

علاوه بر این در این فراخوان قید شده هرگونه اجرایی در این مکان باید با مجوز شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی که از طریق معرفی کتبی مسئولان برگزار کننده صادر می‌شود، صورت گیرد.

متن کامل این فراخوان در سایت www.paryn.ir قابل رویت است.

متقاضیان اجرا می‌توانند پس از هماهنگی، با همراه داشتن متون نمایش های خود به دفتر تماشاخانه پارین واقع در خیابان ولی عصر، خیابان زعفرانیه، نبش خیابان بغدادی، موزه زمان مراجعه کنند و یا با تلفن: ۲۲۱۸۲۹۵۲ تماس بگیرند.

کد خبر 207513

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز