همشهری آنلاین: مدیر کانون "تئاتر سیار" که در ایام تعطیل نوروز در چندین منطقه شهر تهران اجرا می‌شود از استقبال بیش از دو هزار مسافر نوروزی از نمایش‌های اجرا شده در این پروژه خبر داد.

تئاتر

سعید زمانیان درباره وضعیت اجرای "تئاتر سیار" در نوروز 92 به خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره‌کل هنرهای نمایشی انجام شد و با حمایتی که معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت موفق شدیم امسال جریان تئاتری کشور در پایتخت را با اجرای نمایش‌های سیار آغاز کنیم. سعی کردیم از گروه‌های حرفه‌ای فعال در فضای باز استفاده کنیم تا در جذب مخاطب موفق باشیم.

مدیر کانون "تئاتر سیار" با اشاره به اجرای 10 گروه نمایشی طی روزهای گذشته در نقاط در نظر گرفته شده در سطح شهر تهران از استقبال بیش از دو هزار مسافر نوروزی در شهر تهران از نمایش‌های سیار اجرا شده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های سیار در فروردین‌ماه سال جاری دارای دو فاز اجرایی است توضیح داد: فاز اول اجرای نمایش‌های سیار تا 14 فروردین‌ماه است و فاز دوم این اجراها از 16 تا 29 فروردین‌ماه خواهد بود. به طور کلی از ابتدا تا پایان فروردین‌ماه سال جاری 92 اجرای نمایش‌های سیار برنامه ریزی شده است.

زمانیان درباره اجرای نمایش‌های سیار در سطح استان‌ها و شهرستان‌های دیگر یادآور شد: سال گذشته پروژه تئاتر سیار به شهرهای مختلف رفت و به عنوان مثال اجراهایی در مناطق زلزله زده آذربایجان و همچنین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان داشتیم. امسال هم تلاش‌مان این است که در فاز دوم اجراهای در نظر گرفته شده در فروردین‌ماه به شهرستان‌های استان تهران برویم.

کد خبر 206478
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز