جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال باشگاههای دسته برتر ایران "جام‌خلیج فارس" جمعه با 6 دیدار پایان یافت.

این بازیها عصر جمعه در شهرهای تهران، شیراز، انزلی، اهواز و اصفهان برگزار شد.

در مهمترین دیدارها دو تیم همنام استقلا‌ل تهران و استقلا‌ل اهواز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند , که در پایان دو تیم به نتیجه یک به یک رضایت دادند.

در دیگر بازیها تیم پاس تهران با نتیجه 3 به صفر پیکان تهران را مغلوب کرد, دیدار تیم های ملوان انزلی و راه‌آهن تهران 2 بر 1 به سود ملوان پایان یافت‌, فولاد خوزستان با یک گل از سد ابومسلم خراسان گذشت‌, در شیراز نیز برق شیراز با نتیجه سه به یک فجر شیراز را شکست داد و سایپا تهران هم پس از چند هفته ناکامی با دو گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد .

 تساوی یک بر یک استقلال تهران با استقلال اهواز

 تیم های استقلال تهران با استقلال اهواز به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول از ساعت 17در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 85 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند و در پایان، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حجت زادمحمود در دقیقه 53 با استفاده از پاس میلاد می داوودی، گل نخست بازی را به سود شاگردان فیروز کریمی به ثمر رساند.

در ادامه امیرحسین صادقی که بارها در این فصل از بازی اخراج شده، بار دیگر از داور کارت قرمز دریافت کرد تا امیدهای استقلال برای جبران نتیجه کمرنگ تر شود؛ اما عقب نشینی بازیکنان اهوازی باعث شد تا حسین کاظمی در دقیقه 77 گل تساوی را وارد دروازه بابایی کند.

حملات دو تیم در ادامه بی‌نتیجه بود و در پایان، این دیدار به تساوی انجامید تا با توجه به پیروزی سایپا مقابل ذوب آهن، رقابت در صدر جدول داغ تر از همیشه شود.

با این تساوی، استقلال با 51 امتیاز در صدر باقی ماند و تیم های سایپا و استقلال اهواز نیز با 49 امتیاز در رده های بعدی جای گرفتند. البته تیم اهوازی یک بازی کمتر از دو تیم دیگر انجام داده است.

مسعود مرادی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی علاوه بر اخراج صادقی، به طاهری، فضلی و بابایی از استقلال اهواز نیز اخطار داد.

فولاد خوزستان‌ از سد ابومسلم‌ مشهد گذشت‌

در دیگر باز ی هفته‌ بیست‌ و هفتم‌ مسابقه‌های‌ فوتبال‌ باشگاه‌های‌ برتر ایران‌ (جام‌ خلیج‌ فارس‌) روزجمعه تیم‌ فولاد خوزستان‌ عصر جمعه‌ از سد "ابومسلم‌" مشهد گذشت‌.

در این‌ دیدار که‌ در ورزشگاه‌ نفت‌ اهواز برگزار شد، تیم‌ فولاد خوزستان‌ با نتیجه‌ یک‌ بر صفر حریف‌ خود را شکست‌ داد.

تک‌ گل‌ این‌ دیدار را عبدالله‌ کرمی‌ برای‌ تیم‌ فولاد در دقیقه‌  77 به‌ ثمر رساند.

این‌ مسابقه‌ را که‌ بیش‌ از چهار هزار تماشا کردند رحیم‌ رحیمی‌ مقدم با کمک‌علیرضا کهوری‌  و سعید زارع‌  قضاوت‌ کرد.

بازگشت سایپا به جمع مدعیان قهرمانی

تیم‌ سایپا تهران‌ هم عصر روز جمعه‌ با پیروزی‌ مقابل‌ ذوب‌ آهن‌ اصفهان‌ به‌ روند ناکامی‌های‌ خود در رقابت‌های‌ فوتبال‌ قهرمانی‌ باشگاه‌های‌ برتر ایران‌،خاتمه‌ داد.

در این‌ دیدار که‌ در آغاز هفته‌ بیست‌ و هفتم‌ این‌ مسابقه‌ها و در ورزشگاه‌ فولاد شهر اصفهان‌ برگزار شد،تیم‌ سایپا تهران‌ با نتیجه‌ دو برصفر میزبان‌ خود را شکست‌ داد و پس‌ از هشت‌ هفته‌ در لیگ‌ برتر به‌ پیروزی‌ دست‌ یافت‌.

گل‌های‌ این‌ بازی‌ را ابراهیم‌ صادقی کاپیتان‌ تیم‌ سایپا در دقایق‌  58 و2 +  90 (هر دو از روی‌ نقط‌ه‌ پنالتی‌) به‌ ثمر رساند.

تیم‌ سایپا در هشت‌ هفته‌ گذشته‌ لیگ‌ برتر صاحب‌ پنج‌ تساوی‌ و سه‌ شکست‌ برابر حریفانش‌ شده‌ بود و به‌ رده‌ سوم‌ جدول‌ رده‌ بندی‌ سقوط‌ کرده‌ بود.

در این‌ دیدارعلی‌ دایی مربی‌ و بازیکن‌ تیم‌ سایپا از روی‌ نیمکت‌ ذخیره‌ها بازی‌ را تماشا کرد.

کد خبر 20582

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز