همشهری آنلاین: برنامه 3 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر روز چهارشنبه 29 فروردین پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، هیات رئیسه سازمان لیگ در آخرین نشست خود که روزسه شنبه برگزار شد برای برنامه ریزی 3 هفته پایانی لیگ برتر به اجماع نظر رسید و قرار است سازمان لیگ با بررسی جوانب امر برنامه این دیدارها را اعلام کند.

آلبرت گریگوریان مسئول روابط عمومی سازمان لیگ برتر با تایید این خبر گفت: فردا برنامه دیدارهای هفته بیست و هشتم تا سی ام لیگ برتر اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازی های تیم های که مدعی قهرمانی هستند و خطر سقوط را احساس می کنند همزمان برگزارمی شود. در خصوص دیگر تیم ها حساسیتی وجود ندارد و نیاز به برگزاری همزمان بازی ها نیست.

گریگوریان از برگزاری دیدار سپاهان - استقلال اهواز بعد از انجام دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر خبر داد و گفت: از آنجائیکه تیم فوتبال استقلال اهواز یکی از مدعیان قهرمانی است تلاش ما بر این است قبل از آغازهفته های پایانی لیگ برتر بازی عقب افتاده  این تیم برابر سپاهان را برگزار کنیم تا در همزمان برگزار کردن دیدارهای هفته های آخر با مشکل مواجه نشویم.

کد خبر 19840

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز