همشهری آنلاین: جدال تیم‌های فولاد خوزستان و راه‌آهن تهران برای صعود به لیگ برتر فوتبال با پیروزی راه‌آهن به پایان رسید تا این تیم آخرین جواز حضور در لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، در دیدار پایانی پلی‌آف لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) تیم‌های فولاد خوزستان و راه آهن تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به دیدار هم رفتند که دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند و سرانجام در دقایق اضافه تیم تهرانی با پیروزی یک بر صفر به لیگ برتر بازگشت.

نیمه اول این بازی در حالی آغاز شد که دمای هوا در ورزشگاه به 46 درجه می‌رسید. در 45 دقیقه اول دو تیم بسیار محتاطانه کار کردند و هر کدام تنها یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند. مهمترین موقعیت این نیمه توسط هادی اصغری از راه آهن ایجاد شد که او توپ را به دیرک دروازه کوبید.

در نیمه دوم دو تیم بازی کسل‌کننده‌تری ارایه کردند و هیچ‌کدام برنامه‌ی خاصی برای رسیدن به دروازه نداشتند، به همین دلیل از همان ابتدا می‌شد تشخیص داد سرنوشت این بازی به وقت اضافه یا پنالتی کشیده خواهد شد.

در وقت اضافه‌ی اول و در حالی که دو تیم خودشان را برای نیمه دوم آماده می‌کردند امیر ترکاشوند محسن رحیمی مهاجم تعویضی راه‌آهن را صاحب موقعیت کرد و او در عمق دفاع فولاد با یک ضربه‌ی فنی توپ را به گوشه دروازه فولاد وارد کرد.

15 دقیقه وقت اضافه دوم جذاب‌ترین دقایق بازی بود، چرا که هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتند که هیچ کدام وارد دروازه نشد. ضمن اینکه مهدی تارتار و محسن رحیمی از راه‌آهن در این 15 دقیقه از میدان اخراج شدند. بدین ترتیب تیم راه‌آهن به عنوان هجدهمین تیم حضور خود را در لیگ برتر سال آینده قطعی کرد.

کد خبر 24846

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز