مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور امور بانوان در وزارت ارشاد گفت: وزارت ارشاد با راه‌اندازی بنیاد ملی مد و لباس تلاش می‌کند تا اهمیت پوشش و حجاب به جایگاه واقعی خود به‌عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت جامعه برسد.

حجاب

عفت شریعتی در امور بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: رهبر معظم انقلاب 20 آسیب جدی را در قالب 20 سؤال کلیدی مطرح کردند که نیازمند آسیب شناسی جدی است و ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بحث تقوا را مطرح کردند و مسئولین ما را به رعایت تقوا ارشاد کردند.

وی ادامه داد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای سبک زندگی وزارت ارشاد در بحث نوع پوشش، عفاف و حجاب اقدامات خوبی را انجام داد.

شریعتی افزود: یکی از مسائل مهم برنامه ساماندهی مد ولباس است و با راه‌اندازی بنیاد ملی مد و لباس اهتمام ویژه‌ای داریم تا مسئله لباس بتواند به اهمیت و ارزش واقعی خود برسد چرا که بحث پوشش و حجاب همبستگی جدی با سلامت جامعه دارد.

مشاور وزیر ارشاد در امور بانوان با بیان اینکه در ساماندهی مد و لباس اهتمام خاصی صورت گرفته است، افزود: در زمینه کارهای عفاف و حجاب استمداد تمام دستگاه‌ها را می‌طلبیم و اگر بخواهیم وضعیت پوشش ساماندهی پیدا کند بدون همکاری اصناف امکان پذیر نیست.

شریعتی تأکید کرد: بازیگران و هنرمندان ما باید سعی کنند که با حفظ کرامت انسانی شأن زن مسلمان را رعایت کنند و با انتخاب پوشش‌های منطبق با فرهنگ و اسلام، الگویی پسندیده برای بانوان جامعه ما باشند.

وی با انتقاد از رویکرد برخی تولیدات صداو سیما افزود: نقد مسئولین باید منصفانه باشد و لبه تیز انتقادها باعث نشود که کارهای خوبی هم که در این حوزه صورت گرفته است نادیده گرفته شود.

کد خبر 205311
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز