چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: عنوان کتابی است که با ارائه مثال‌های مختلف و ارائه رهنمودهای لازم، والدین را به تفکر و بررسی دقیق هفت اشتباه سرنوشت‌سازی که مرتکب ‌می‌شوند، وامی‌دارد.

بدترین هفت اشتباهی که والدین مرتکب می‌شوند

لوس بار آوردن کودک، فراموش کردن زندگی مشترک به دلیل توجه بیش از حد به کودک، وادار کردن کودک به انجام فعالیت‌های متعدد، توقع از کودک برای تحقق بخشیدن رویاهای شما و ... از جمله این خطاهاست.

هدف از انتشار، کمک به خانواده‌هایی است که در بحران یا در آستانه بحران بوده اما به آن آگاه نیستند. والدینی که باور دارند وظیفه خود را به بهترین صورت ممکن انجام می‌دهند اما در رسیدن به ایده‌ال‌ها موفق نبوده و در عمل با مشکلاتی مواجه می‌شوند که برخی مستلزم صرف وقت و هزینه زیاد است.

چه بسیار است مواردی که خواننده علت معضلاتی که به عنوان پدر و مادر تحمیل می‌کند را بین خطاها می‌یابد.

افرادی که در فکر ازدواج و تشکیل خانواده بوده، والدینی که فرزندانشان هنوز وارد مدرسه نشده‌اند، یا محصل بوده، کسانی که همواره در حال مجادله و کشمکش با نوجوان سرکش هستند، حتی خانواده‌هایی که فرزندان بالغ‌شان خانه را ترک کرده و در فکر ایجاد رابطه بهتر با آن‌ها هستند، پاسخ سوال‌های خود را در این کتاب خواهند یافت.

این کتاب نوشته دکتر جان سی. فریل و لیندادی. فریل، با ترجمه منیژه بهزاد در 164 صفحه، با قیمت 5700 تومان، توسط انتشارات همشهری منتشر شده است.

کد خبر 205215
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز