چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: اختصاص 50لیتر بنزین به‌خودروهای سواری ویژه نوروز 1392روی میز دولت قرار گرفت و درصورت تصویب، دارندگان خودروهای سواری 50لیتر بنزین 400تومانی دریافت می‌کنند که ارزش این سهمیه ویژه 15هزار تومان بیشتر نیست.

به گزارش همشهری، سیدمجتبی شفیعی با بیان اینکه آن دسته از وانت بارهایی که در خدمت ناوگان حمل‌ونقل عمومی نبوده، در این طرح ساماندهی شناسایی می‌شوند، اظهار داشت: بر این اساس، سهمیه ویژه بنزین این خودروهای عمومی از اردیبهشت‌ماه سال آینده حذف و تنها سهمیه عادی خودروهای شخصی به این دسته از خودروها اختصاص می‌یابد. اوهمچنین از قطع سهمیه بنزین 400تومانی موتورسیکلت‌های فاقد پلاک ملی از اول اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد و تأکید کرد: آن دسته از موتورسوارانی که هنوز برای تهیه پلاک ملی اقدام نکرده‌اند، تنها در روزهای باقیمانده سال‌جاری و فروردین‌ماه سال آینده برای تهیه و نصب پلاک ملی فرصت دارند.

به گفته رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت، درصورت عدم‌نصب پلاک ملی سهمیه ماهانه 25لیتری بنزین موتورسیکلت‌ها با قیمت نیمه یارانه 400تومان از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال 92حذف خواهد شد. این مقام مسئول همچنین با یادآوری این موضوع که مالکان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ پلیس راهور متوقف شده است تا پایان فروردین‌ماه برای آزادسازی وسیله‌نقلیه خود وقت دارند، اظهارداشت: درصورتی که در مدت مقرر تعیین شده صاحبان این دسته از خودروها و موتورسیکلت‌ها برای آزادسازی وسیله‌نقلیه توقیف‌شده خود اقدام نکنند، سهمیه بنزین آنها حذف می‌شود.

 

کد خبر 205157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز