تقاطع غیرهمسطح جنوب میدان‌ امیرکبیر موسوم به تقاطع هوانیروز مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

روز گذشته و بدون مراسم رسمی تقاطع غیرهمسطح هوانیروز به بهره‌‌برداری رسید

این تقاطع بدون برگزاری مراسم و تشریفات‌معمول، با حضور عیسی ‌شریفی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مازیارحسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران مورد بهره‌برداری قرارگرفت و به روی تردد خودروها گشوده شد. بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر حذف گردش‌های اضافی درمحور آزادگان، سبب ارتباط ‌مستقیم محورهای هوانیروز و صدرا شده و درنتیجه زمان سفرهای درون‌شهری دراین محدوده از پایتخت را کاهش‌ می‌دهد.

همچنین خبر می‌رسد که عملیات نصب دومین پل‌موقت فلزی در تقاطع بزرگراه‌ فتح با رودخانه‌کن به‌اتمام رسیده است. محمدحسن وساق، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهرتهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات آماده‌سازی رمپ‌های ورودی و خروجی این سازه‌ترافیکی رو به‌اتمام است و اقدامات مربوط به ایجاد پوشش اپوکسی و نصب علائم ‌ترافیکی پس‌از بهبود شرایط جوی آغاز می‌شود. این سازه‌ترافیکی تا پایان ‌هفته‌‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

شمارش معکوس برای بزرگراه آزادگان

همچنین پروژه‌های عمرانی بزرگراه امام‌علی(ع)، پیش‌ورودی حرم‌مطهر امام‌خمینی(ره) و بزرگراه آزادگان مورد بازدید میدانی جمعی ‌از مدیران ‌ارشد حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت. به‌نظر‌ می‌رسد پروژه قطعه‌‌پایانی بزرگراه‌آزادگان به‌طول‌تقریبی هفت کیلومتر (حدفاصل پل‌کن تا پل شهیدکاظمی) در روزهای آینده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 205152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز