سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

مهر: رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس از اولتیماتوم 10 روزه فراکسیون اصولگرایان به دولت برای ارائه لایحه اجرای سیاست‌های اصل 44 خبر داد.

دکتر الیاس نادران اعلام کرد: در شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تصمیم گرفته شد، مهلت10 روزه‌ای به دولت داده شود تا لایحه اجرایی سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی را به مجلس تقدیم کند. وی افزود: بیش از 150 امضا از سوی نمایندگان مجلس برای تقدیم طرح اجرایی سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی
 جمع آوری شده است و چنانچه دولت در این فرصت10 روزه لایحه مذکور را  به مجلس شورای اسلامی تقدیم نکند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را به صورت یک فوریت در خصوص سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی ارائه و مورد بررسی قرار خواهند داد.
این در حالی است که نادران روز یکشنبه گفته بود که اگر دولت لایحه اصل 44 را این هفته به مجلس ارائه ندهد، کمیسیون ویژه روز سه‌شنبه (دیروز) این لایحه را در قالب طرح به مجلس ارائه خواهد کرد که البته این گونه نشد. وی اسفندماه سال گذشته نیز به دولت اولتیماتوم داد که اگر در ابتدای سال 1386 لایحه اجرایی کردن سیاست‌های اصل 44 را به مجلس تقدیم نکند،‌ مجلس رأساً این لایحه را در قالب طرح یک فوریتی در اولین جلسه علنی سال 86 مطرح خواهد کرد که این وعده نیز تحقق نیافت.
کد خبر 20426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز