همشهری آنلاین: در ساعت‌های اخیر قیمت دلار با 100 تومان کاهش قیمت 3150 تومان و سکه طرح جدید با 10 هزار تومان کاهش،یک میلیون و 290 هزار تومان تعیین قیمت شده است.

روند نزولی قیمت ارز و سکه

در همین رابطه خبرگزاری فارس گزارش داد با ادامه سیر نزولی قیمت‌ها، در یک ساعت گذشته قیمت سکه و دلار باز هم کاهش یافت.

بر این اساس دلار در بازار تهران در یک ساعت اخیر با 100 تومان کاهش 3150 تومان و سکه طرح جدید با 10 هزار تومان افت قیمت، یک میلیون و 290 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد سیر نزولی قیمت سکه و دلار در بازار باز هم ادامه داشته باشد.

همچنین خبرگزاری تسنیم گزارش داد: امروز بازار آزاد ارز متأثر از مسائل مختلف داخلی و خارجی با سقوط شدید مواجه گردید و هر دلار در بازار آزاد بین 3 هزار تا 3150 تومان بین صرافی‌ها مبادله می‌شد.

بر اساس این گزارش اکثر صرافی‌های میدان فردوسی تهران، قیمت دلار را از روی تابلوهای خود حذف کردند.

این گزارش می‌افزاید: تعداد اندکی از صرافی‌هایی که قیمت دلار را روی تابلوهای خود 3150 یا نهایتاً 3250 (یک مورد) درج کرده بودند از خرید و فروش دلار صرف‌نظر می‌کردند.

یکی از صرافی‌های واقع در میدان فردوسی گفت: امروز قیمت دلار با اُفت شدید مواجه شده اما هنوز میزان واقعی آن مشخص نیست به‌همین خاطر نه دلار می‌خریم و نه می‌فروشیم.

در مقابل اُفت شدید قیمت دلار در بازار، شاخص‌های بورس با رشدهای حداکثری خصوصاً در شرکت‌های بزرگ مواجه شد.

بر اساس این گزارش قیمت سکه نیز در بازار آزاد امروز بر اساس تابلو صرافی یک میلیون و 200 هزار تومان تا یک میلیون و 250 هزار تومان عرضه می‌شد که نشان از اُفت قیمت نسبت به روزهای قبل دارد.

تمام نشانه‌های موجود بیانگر هدایت نقدینگی سرگردان جامعه از طلا و سکه به‌سمت بازار سرمایه است.

کد خبر 204010
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز