همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران با بیان اینکه ال سی گشایش یافته برای ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید BRT در ابتدا با ارز دولتی بود که بعد به ارز مبادله‌ای تغییر کرد، گفت: هزینه هریک از این اتوبوس‌ها با محاسبه ارز دولتی ۳۶۰ میلیون تومان می‌شد اما در ارز مبادله‌ای به حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

brt

به گزارش همشهری آنلاین، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی، فقط در سالجاری ۱۱۱۰ میلیارد تومان برای مترو تخصیص یافته است که کل این مبلغ از اعتبارات شهرداری تهران بوده است.

وی همچنین از بهره برداری۳۰۰ اتوبوس تندرو تا پایان سال خبر داد وافزود: در حوزه اتوبوسرانی نیز، هزینه همه اتوبوس‌های بی‌آر تی از محل اعتبارات شهرداری تهران بوده است که تا پایان سال ۳۰۰ دستگاه دیگر نیز وارد ناوگان شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران اظهار داشت: ال سی که برای ورود این اتوبوس‌ها گشایش یافت در ابتدا با ارز دولتی بود که بعد به ارز مبادله‌ای تغییر کرد.

پورزرندی افزود: هزینه هریک از این اتوبوس‌ها با محاسبه ارزدولتی ۳۶۰ میلیون تومان می‌شد اما در ارز مبادله‌ای به حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 203810
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز