همشهری آنلاین: عضو کمیته بررسی حادثه ۲۲ بهمن قم با اشاره به اینکه تحقیقات این موضوع همچنان ادامه دارد، بر ضرورت برخورد با عاملان این حادثه تاکید و تصریح کرد: پس از نهایی شدن گزارش، دستگاه قضا وارد کار خواهد شد.

مهدی دواتگری

مهدی دواتگری درباره وضعیت پرونده حادثه ۲۲ بهمن قم، گفت: کمیته بررسی حادثه ۲۲ بهمن قم برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی ارائه کرد ولی پرونده نهایی نشده و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، افزود: اگرچه گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که حادثه ۲۲ بهمن قم سازماندهی شده است ولی اکنون روند تحقیقات این موضوع را تایید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ضرورت برخورد با عاملان این حادثه، تصریح کرد: پس از نهایی شدن گزارش، درباره ارائه پرونده به دستگاه قضا در کمیسیون امنیت مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد تا دستگاه قضا وارد کار شود و اکنون نیز در حد تحقیقات مقدماتی ورود پیدا کرده است.

عضو کمیته بررسی حادثه ۲۲ بهمن قم درباره اظهارنظر یکی از نماینده‌ها درباره اینکه اخلالگران برای کل سیستم برنامه دارند، توضیح داد: این صحبت در حد استباط فردی بوده و نمی‌توان به این صورت قضاوت داشت؛ ما که در کنه بررسی این حادثه قرار داریم، معتقدیم موضوع نمی‌تواند به این شکلی که مطرح شده، باشد.

 

کد خبر 203689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز