چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما جنوب لبنان را به گورستان متجاوزین تبدیل می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سید "حسن نصرالله" در یک پیام تلویزیونی که چهارشنبه از تلویزیون المنار ارگان حزب‌الله لبنان پخش شد افزود: اگر نیروهای صهیونیستی وارد سرزمین لبنان شوند ما با قدرت آنها را بیرون خواهیم کرد و خاک جنوب لبنان را به قبرستان صهیونیست‌ها تبدیل خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به ادامه نبرد سنگین در جنوب لبنان گفت: ما همچنان در میدان نبرد پایدار و قوی هستیم و درگیری‌ها همچنان در شهرک‌ها و روستاهای مرزی ادامه دارد.

سید حسن نصرالله در این پیام تلویزیونی اعلام کرد که نیروهای حزب‌الله بزرگترین خسارت‌ها را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

وی اعلام کرد: تاکنون ‪ ۶۰‬دستگاه تانک "مرکاوا" و ده‌ها نفربر و بلدوزر را منهدم کرده و صد تن از افسران و سربازان اسراییلی را به هلاکت رسانده‌ایم.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: شما غیر نظامیان را به قتل می‌رسانید اما ما با افسران و سربازان و تانک‌های شما می‌جنگیم.

وی، اقدام رژیم صهیونیستی در ویرانی خانه‌های خالی در "ضاحیه" بخش جنوبی بیروت را "جنایت جنگی" خواند و افزود: موشک‌های ما از سوی خدا حمایت شده و ما بی‌هدف موشک‌های خود را شلیک نمی‌کنیم در حالکیه دشمن، غیرنظامیان و خانه‌های خالی را هدف قرار می‌دهد.

وی با ابراز تاسف از موشک باران شهر حیفا که در آن فلسطینی‌ها زندگی می‌کنند، از فلسطینی‌های ساکن در این شهر خواست هرچه زودتر این شهر را ترک کنند تا آسیبی به آنان نرسد.

سید حسن نصرالله ضمن استقبال از حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی گفت:
رزمندگان حزب‌الله آمادگی کامل برای مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی دارند و از درگیری با این ارتش استقبال می‌کنند.

وی گفت: ممکن است صهیونیست‌ها وارد خاک لبنان شوند و روستاها و نقاطی را اشغال کنند، ولی باید بدانند که بهای سنگینی بابت آن پرداخت خواهند کرد.

نصرالله تاکید کرد: هزاران تن از رزمندگان شجاع و دلاور منتظر نیروهای صهیونستی هستند تا به این بزدلان درس عبرت بدهند.

وی افزود: شما زنان و کودکان را به قتل می‌رسانید ولی ما افسران و سربازان شما را از پای در می‌آوریم.

وی درباره استقرار ارتش لبنان در جنوب این کشور گفت: ما در آغاز مخالف استقرار ارتش در جنوب لبنان بودیم زیرا از تعرض به این ارتش توسط اسراییل بیم داشتیم و از حضور ارتش ترسی نداشتیم.

دبیرکل حزب‌الله گفت: نمایندگان حزب‌الله در دولت موافقت خود را با استقرار ارتش لبنان در جنوب این کشور اعلام کردند اما پنهان نمی‌کنیم که نگران ارتش در جنوب لبنان هستیم.

وی افزود: استقرار ارتش در مرز لبنان راه‌حل شرافتمندانه است و ما در حال حاضر نیازی نمی‌بینیم که درباره استقرار ارتش در جنوب رودخانه لیتانی بحث کنیم و این موضوع را به گفت وگوهای داخلی موکول می‌کنیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به دیدار "دیوید ولش" معاون وزیر امور خارجه آمریکا از بیروت گفت: این دیدار همزمان با تصمیم اسراییل مبنی بر گسترش عملیات زمینی و ایجاد ترس و وحشت در مردم لبنان انجام گرفت در حالیکه دولت لبنان طرح خود را برای حل بحران با اجماع ملی اعلام کرده است.

نصرالله در پایان پیام تلویزیونی خود از همه مردم و هواداران مقاومت اسلامی و آوارگان لبنانی خواست که از برپایی تظاهرات بخاطر جلوگیری از برانگیختن حساسیت‌ها در محیطی که در آن بسر می‌برند خودداری کنند.

کد خبر 2020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز