یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهور در دیدار شیخ علی الجراح الصباح ، معاون وزیر دربار کویت، روابط ایران و کویت را برادرانه و عمیق دانست و همکاری نزدیک دو کشور را منشاء برکات فراوانی برشمرد.

پیام امیر کویت به احمدی نژاد

 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد عصر روز یکشنبه در دیدار شیخˈعلی الجراح الصباحˈمعاون وزیر دربار کویت این مطلب را بیان کرد.

احمدی نژاد بااشاره به ملاقات با امیر کویت در اجلاس مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی ابراز امیدواری کرد که نشست‌های آسیایی و همکاری در قالب این نشست‌ها، همبستگی و روابط عمیق و مستحکمی را برای کشورهای این منطقه به همراه داشته باشد.

رییس جمهوری با استقبال از پیشنهاد امیر کویت برای تشکیل صندوق آسیایی گفت: مشارکت کشورهای آسیایی در این صندوق فواید و برکات فراوانی برای دولت‌ها و ملت‌های آسیایی خواهد داشت.

معاون وزیر دربار کویت نیز در این دیدار پس از تقدیم پیام امیر کویت به دکتر احمدی نژاد گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش برجسته‌ای در معادلات منطقه‌ای دارد و حضور و مشارکت فعال این کشور در موفقیت اجلاس آسیایی و پیشبرد اهداف آن تعیین کننده است.

شیخ علی الجراح الصباح با اشاره به گسترش روابط دو کشور در عرصه‌های مختلف، خطاب به دکتر احمدی نژاد اظهارداشت: امیر کویت احترام خاصی نسبت به شما قایل است و به ایجاد روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران اهتمام دارد.

کد خبر 201844
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز