همشهری‌آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قم حاضر شد و تاکید کرد که حضور پرشور مردم یک پپام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که آنها باید رفتارهای خود را تغییر دهند.

علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان قم حضور یافت و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرد.

وی قرار است در اجتماع بزرگ مردم قم در یوم الله 22 بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سخنرانی بپردازد.

فارس نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور ملت این پیام را می‌دهد که دشمنان باید رفتارهای خود را تغییر دهند، گفت: رفتارها و فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا بر استقامت مردم هیچ تاثیری نداشته است.

علی لاریجانی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب است،‌ اظهار کرد: این حضور پرشور به نوعی پاسداشت از یک دستاورد بزرگ است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که حلقه‌های آخر شگردها و ماجراجویی‌های آمریکا را درک می‌کنیم،‌ حضور حماسی ملت نشانه این است که رفتارها و فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا بر استقامت مردم هیچ تاثیری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان سست کردن اراده ملت است،‌ اضافه کرد: این حضور حماسی و استقامت و پایداری ملت این پیام را به دشمنان می‌دهد که آنها باید خواسته‌های خودشان را متعادل کنند و نمی‌توانند رفتارهای خود را این گونه به ملت تحمیل کنند.

کد خبر 200821
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز