همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه پیروزی را بنا بر وعده الهی پیروزی دانست و گفت: هر کسی در برابر فرمان رهبری بایستد به ذلت می‌رسد.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امروز مرز و خاکریز ما مهران و شلمچه نیست، بلکه منتهی‌الیه جغرافیای جهان اسلام و ساحل مدیترانه است.

سعیدی با اشاره به اینکه مرز ما با دشمن آمریکای لاتین است، بیان داشت: امروز آمریکا با همه توان و حمایت مالی عربستان و قطر و پشتیبانی ترکیه نتوانسته سوریه را شکست دهد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در سراسر خاورمیانه و بیداری رخ داده در آفریقا و اروپا، تاکید کرد: قلب بیداری در ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروزی‌هایی که نصیب مردم ایران شده را در سایه رهبری الهی و استقامت مردم در مقابل اهداف شوم مستکبران دانست.

وی نتیجه پیروزی را بنا بر وعده الهی، پیروزی دانست و ادامه داد: هر کسی در برابر فرمان رهبری بایستد به ذلت می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران شرایط خوبی نداشتند و با حرکت امام راحل زمینه حاکمیت اسلامی فراهم شد، تصریح کرد: رهبری و حضور مردم 2 عامل پیروزی بوده است.

سعیدی پیروزی بر طاغوت، پیروزی در برابر ذلت، حکومت صالحان و الگو شدن ملت ایران را از نعمت‌هایی عنوان کرد که خدا به ملت ایران داده و افزود: ایستادگی در برابر استکبار و حمایت از مستضعفان جهان، وظیفه ماست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن‌چیزی که مشکل غزه را حل کرد، موشک‌های فجر 5 بود که ملت ایران آن‌را هدیه کرد.

وی تاکید کرد: اگر عقب‌نشینی کنیم مرز اسلام شکسته می‌شود و ما باید بایستیم و شاخ استکبار را بشکنیم، همان‌طور که سمیه و یاسر و امت پیامبر در شعب‌ابی‌طالب مقاومت کردند.

سعیدی با تاکید بر اینکه دشمن یک روز به مرزها حمله می‌کند و یک روز به نان مردم، اظهار داشت: فشارهای دشمن برای تسلیم شدن مردم و دست برداشتن از اهدافشان است.

وی با اشاره به اینکه اگر ملت ایران بایستد، تکلیف الهی را انجام داده و اگر تسلیم شود از تکلیف الهی سرپیچی کرده، بیان داشت: تحریم‌ها برای عقب‌نشینی از مواضع الهی است.

سعیدی شور مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه‌ای دانست تا دشمن آرزوی تسلیم شدن مردم ایران را به گور ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای فراهم شدن زمینه حکومت الله‌اکبر بر کاخ‌های مستکبران باید ایستادگی کرد و ایستادگی مردم ایران، تزلزل در کاخ سفید را رقم می‌زند.

سعیدی گفت: ملت ایران از اباعبدالله‌الحسین (ع) الگو گرفته و صدها هزار شهید تقدیم کرده تا تسلیم ظلم نشود.

کد خبر 200834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز