پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رضا عطاران در جشنواره سی و یکم فجر با دو فیلم ˝چه خوبه برگشتی˝ و ˝دهلیز˝ حضور دارد، او می‌گوید در همکاری با داریوش مهرجویی سعی کرده است خودش را با تفکرات کارگردان هماهنگ کند.

رضا عطاران بازیگر فیلم های "چه خوبه برگشتی" ساخته داریوش مهرجویی و "دهلیز" به کارگردانی بهروز شعیبی درگفت وگو با هنر آنلاین در باره همکاری با دو کارگردان از دو نسل متفاوت در جشنواره فیلم فجر گفت:

امسال دو تجربه خوب و فراموش نشدنی با دو کارگردان از دو نسل مختلف از سینما یعنی داریوش مهرجویی و بهروز شعیبی داشته ام و علاقه دارم عکس العمل و واکنش مردم و مخاطبان را بعد از دیدن این فیلم ببینم.

او با تاکید بر این مسئله که تلاش می‌کند خودش را با هر نقشی که بازی می‌کند هماهنگ و آداپته کند افزود : در فیلم "چه خوبه برگشتی "تلاش کردم خودم را با خواسته و تفکرات داریوش مهرجویی هماهنگ کنم و فکر می کنم تجربه خوبی هم شده است و نتیجه کار می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

بازیگر "قلب یخی" در باره نقشش در فیلم دهلیز گفت : چند سال پیش در فیلم صندلی خالی در قالب یک نقش جدی بازی کرده بودم و نقشم هم در فیلم دهلیز نقش جدی و رئالیستی است . یک مرد زندانی که قرار است قصاص شود و دچار چالش های جدی می شود.

بازیگر " خروس جنگی " در باره هم بازی شدن با حامد بهداد در فیلم چه خوبه برگشتی افزود : در این فیلم با حامد بهداد در نقش دو دوست صمیمی بازی می‌کنیم که بر اثر حادثه ای رفاقتمان از بین می رود و در نوع رابطه مان پست و بلندی‌های زیادی به وجود می‌آید.

این بازیگر در مورد ارزیاب اش از فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر دیده است عنوان کرد : تا به حال چند فیلم دیده ام ،از این میان از فیلم "روز روشن "بیشتر خوشم آمده است ، فیلمی که لحن رئالیستی اجتماعیش که یکی از مسائل جامعه را مطرح می کند حائز اهمیت است و دیدن فیلم آدم را به تفکر وادار می کرد.

عطاران در باره شرایط برگزاری جشنواره نسبت به سال قبل گفت: پارسال برگزاری جشنواره فیلم فجر کیفیت بهتری نسبت به جشنواره امسال داشت.

کد خبر 200553
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز