یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرای هنر فرهنگسرای نیاوران از 7 بهمن ماه با حضور جمعی از اهالی هنر در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش یافت.

نگارخانه

به گزارش همشهری آنلاین، سرای هنر، مکان مناسبی برای برگزاری نشست های نقد و بررسی رویدادهای هنری، کارگاه های آموزشی هنری، نشست های رسانه ای اهالی هنر و همچنین حضور هنرمندان به منظور هم اندیشی در خصوص برگزاری و اجرای برنامه های هنری است.

این مکان همچنین با کاربری کافه گالری فضای مناسبی برای ارائه و نمایش آثار هنرهای تجسمی و برگزاری نمایشگاههای کوچک در این حوزه محسوب می‌شود که قابلیت تازه ای در کنار امکانات متعدد و قابل توجه فرهنگسرای نیاوران ازجمله گالری های شماره یک و شماره 2، سالن اصلی و سالن گوشه به شمار می‌رود.

راه اندازی سرای هنر با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ایجاد فضای مناسب برای گسترش و توسعه تعاملات در زمینه برگزاری و اجرای رویدادهای هنری صورت پذیرفته است.

با توجه به موقعیت مکانی و برگزاری مداوم برنامه های هنری در حوزه هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی در فرهنگسرای نیاوران انتظار می‌رود مجموعه سرای هنر به فضای مناسبی برای تقویت مناسبات، گسترش تعاملات و همچنین هم اندیشی هنرمندان مبدل شود.

کد خبر 199201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز