همشهری آنلاین: نخستین نمایشگاه و جشنواره صنایع فرهنگی و محصولات هنری اول تا چهارم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایرنا، در اولین نمایشگاه و جشنواره صنایع فرهنگی و محصولات هنری؛ شرکت ها و موسسات، سازمان ها و اتحادیه های مختلف صنفی و فرهنگی نقاط مختلف کشور، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و خدمات این حوزه، با نوین ترین روش های تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری و پیشرفت های این بخش آشنا می‌شوند.

در این نمایشگاه صنایع و تجهیزات مربوط به تولید محصولات فرهنگی و هنری، محصولات تولید شده فرهنگی، مجلات و کتاب های فرهنگی و هنری، فیلم های تولید شده حوزه خانگی، انیمیشن، تیزر سازی، تبلیغات محیطی، تولیدات چند رسانه ای، رسانه های صوتی و تصویری، مجسمه سازی، طراحی، گرافیک و عکاسی حضور و مشارکت دارند.

در اولین نمایشگاه و جشنواره صنایع فرهنگی و محصولات هنری، همچنین بیش از 300 آموزشکده مختلف هنری، فعالیت های خود را عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه با همکاری سازمان توسعه تجارت، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف ارتقای سطح تولیدات فرهنگی و هنری کشور، توجه به مقوله صنایع و محصولات فرهنگی داخلی و همچنین آشنایی تولید کنندگان صنایع فرهنگی هنری کشور با نوین ترین و جدیدترین روش ها و پیشرفت های محصولات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

قرار است در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه و جشنواره صنایع فرهنگی و محصولات هنری، چند کارگاه، همایش و نشست علمی و آموزشی در زمینه ها و روش های تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری و پیشرفت های این بخش برگزار شود.

 

کد خبر 198646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز