چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

پرسپولیس در هفته‌های اخیر جدا از نتایجی که گرفته است، از لحاظ سبک بازی هم دچار تغییر و تحولاتی شده و این در حالی است که این تیم در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه فرازونشیب‌های زیادی داشت.

فوتبال - ماهینی

 پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود زیبا و تماشاگرپسند بازی می‌کند و بازیکنان این تیم هم هیجان خاصی در زمین مسابقه دارند و همین موضوع شایعاتی را مطرح کرده مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس زمان مانوئل کم‌کاری می‌کرده‌اند و ارتباط خوبی با او نداشته‌اند. البته حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس چنین موضوعی را رد می‌کند و معتقد است که بازیکنان پرسپولیس در زمان مانوئل هم برای موفقیت این تیم تلاش می‌کرده‌اند.

ماهینی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در نیم‌فصل اول این بازی‌ها را به نمایش نمی‌گذاشت می‌گوید: «باور کنید ما در نیم‌فصل نخست به همین اندازه تلاش می‌کردیم اما نتیجه حاصل نمی‌شد که این دلیل فنی داشت. من آن زمان گفتم نمی‌توانیم همه امتیازات ازدست رفته را به بدشانسی یا مسائلی از این دست ربط دهیم و بر این عقیده‌ام که پیروزی‌ها و باخت‌ها نشأت گرفته از مسائل فنی است. حالا دیگر مانوئل رفته و نباید پشت‌سر او حرف زد ولی تیم ما مشکل فنی داشت».

او در مورد این شائبه که بازیکنان در زمان ژوزه بازی نمی‌کرده‌اند ادامه می‌دهد: «باور کنید اینطور نیست. این موضوعی که شما به آن اشاره کردید یعنی خیانت ولی بازیکنان پرسپولیس نامرد نیستند که دنبال این کارها بروند. در مورد خودم باید بگویم ‌که به هیچ عنوان کم‌کاری نکردم چون دوست دارم پولی که به خانه‌ام می‌برم حلال باشد. دیگر بازیکنان پرسپولیس هم با توجه به شناختی که من از آنها دارم اهل کم‌کاری نبوده و نیستند».

ماهینی تأکید می‌کند: «خیلی از تیم‌ها هستند که بازیکنانشان اصلا کم‌کاری نمی‌کنند و در ترکیب خود از نفرات شایسته‌ای سود می‌برند ولی نتیجه نمی‌گیرند. پرسپولیس هم یکی از آنهاست ولی نه ژوزه کم‌کاری کرد و نه بازیکنان. باید گفت که تفکرات او در پرسپولیس نتیجه‌بخش نبود و جدایی بهترین کار ممکن بود. البته این دلیل نمی‌شود که بگوییم او مربی بدی بوده و شاید در تیم دیگری با همین تفکرات نتیجه بگیرد». او در مورد تغییرات پرسپولیس پس از سرمربی‌شدن گل محمدی می‌گوید: «بعد از تغییراتی که رخ داد شاداب و با طراوت تمرین کردیم و در بازی‌هایی که انجام دادیم علاوه بر گل‌های به‌ثمر رسیده روی کارهای ترکیبی، موقعیت‌های فراوانی به‌دست آوردیم. تداوم این روند می‌تواند قهرمانی در جام حذفی را به همراه داشته باشد ولی حیف که یک نیم‌فصل را به‌راحتی از دست دادیم. با این حال باید از حیثیت پرسپولیس در لیگ برتر هم دفاع کنیم».

او در پاسخ به این سؤال که آیا شانسی برای قهرمانی در لیگ دارید؟ خاطرنشان می‌‌کند: «با صدر جدول اختلاف نسبتا زیادی داریم و جبران این امتیاز کار سختی است. حتی اگر قهرمان نشویم باید اختلاف را به حداقل کاهش دهیم. شما می‌بینید که در هر بازی خیلی راحت گل می‌زنیم. ما توانایی این را داریم که بهترین نتایج را بگیریم».

ماهینی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد نقش گل محمدی خاطرنشان می‌کند: «آقایحیی در چند سال اخیر مربیگری کرده و در راه‌‌آهن دستیار علی دایی بود. او در صبا هم سرمربی بود و مهم‌تر از همه اینکه سه‌ماه در کنار پرسپولیس حضور یافت و با نقاط ضعف و قوت تیم ما آشنا شد. به‌نظر من گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس بود و حالا همه می‌بینند که تیم ما تغییر کرده است».

کد خبر 197992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز