همشهری آنلاین: خانه فرهنگ شهر «تورنه» قصد دارد نمایشگاه پوسترهای ایرانی را با عنوان «دور و نزدیک» سال آینده در بلژیک برپا کند.

طراحی پوستر

به گزارش ایسنا، خانه فرهنگ شهر تورنه (Maison Culture Tournai) در بلژیک قصد دارد، نمایشگاهی از پوستر نسل جوان طراحان گرافیک ایرانی را در کنار نسل‌های پیشین این هنر برگزار کند، تا با آشنا کردن طراحان، علاقمندان، دانشجویان و اساتید طراحی گرافیک در این کشور، با گوشه‌ای از آنچه که در زمینه طراحی گرافیک در ایران می‌گذرد، کمک کند.

این نمایشگاه با مدیریت و برنامه‌ریزی علیرضا مصطفی‌زاده و همکاری فائزه افشاری در آذرماه سال ١٣٩٢ در بلژیک برگزار خواهد شد.

آثار طراحان گرافیک ایرانی در این نمایشگاه در دو بخش به نمایش گذاشته خواهند شد.

بخش نخست شامل پوسترهای منتشر شده یا تجربی متعلق به طراحان جوان و متولدین سال ١٩٨٣ میلادی به بعد است و بخش دوم نیز پوسترهای منتشر شده متعلق به طراحان متولد پیش از سال ١٩٨٣ را دربر می‌گیرد.

طراحان گرافیک ایرانی برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند حداکثر دو پوستر برگزیده خود را که ترجیحا به تازگی طراحی شده در ابعاد ١٠٠ × ٧٠ سانتی متر، دقت ١٥٠ dpi ، نحوه رنگی cmyk و قالب jpg به آدرس: a_r_mostafazadeh@yahoo.com ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان اسفند ماه ١٣٩١ است و برگزار کننده مجاز است که از فایل پوسترهای شرکت داده شده در نمایشگاه، برای چاپ در کتاب یا سایر انتشارات مربوط به این نمایشگاه استفاده کند.

کد خبر 196478
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز