همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از تکمیل و بهره‌برداری آزمایشی بزرگ‌ترین نمایشگاه، بازار خدمات گل و گیاه و مرکز فضای سبز در قلب پایتخت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین،حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب افزود: رویکرد غالب در مدیریت اراضی عباس آباد توسعه فضای سبزو ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و فرهنگی است که ایجاد بازار گل نیز در همین راستا تعریف و هم اکنون در مرحله بهره‌برداری آزمایشی است.

وی بازار گل اراضی عباس آباد را دارای ویژگی‌های کم نظیر توصیف کرد و افزود: این بازار بیش از ۱۰هزار مترمربع وسعت داشته و علاوه بر فضاهای عمومی و خدماتی دارای ۴۵ غرفه جهت ارائه محصولات مختلف در حوزه گل و گیاه، گیاهان زینتی و آپارتمانی و همچنین خدمات فضای سبز است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است با مشارکت بخش خصوصی، شرکت‌ها، موسسات و واحد‌های مختلف تولید کننده، ارائه کنندگان خدمات و همچنین موسسات آموزشی در حوزه گل و گیاه به صورت مستقیم نیازهای شهروندان را تأمین کرده و در ‌‌نهایت بستر لازم جهت ترویج و فرهنگ سازی در زمینه توسعه فضای سبز را محقق سازند.

به گفته ملاصالحی، با توجه به غرفه‌ها و بخش‌های مختلف تدارک دیده شده در این مجموعه، پس از بهر برداری نهایی، فروش و توزیع انواع گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی، نهال، وسائل باغبانی، گیاهان دارویی و همچنین خدمات جانبی مالی، کاریابی، حمل و نقل و... انجام خواهد شد.

کد خبر 195599
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز