همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از مشکلات منطقه 19 بازار فروش خودرو بوده که تا یک ماه آینده چهار بازار فروش خودرو در نقاط مختلف تهران افتتاح می‌شود تا به این وسیله از مشکلات این منطقه کاسته شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از بوستان شهید باکری و ۵۰ پروژه خدمات شهری فضای سبز منطقه ۱۹ گفت: بیش از ۵۰ پروژه شهری امروز در منطقه ۱۹ با همراه داشتن بیش از ۴۰ میلیارد تومان و محوریت افتتاح بوستان شهید باکری به بهره بر داری می‌رسند.

وی افزود: منطقه ۱۹ به واسطه موقعیتی که دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه مدخل جنوبی تهران بوده و بزرگراه‌ها و ورودی‌های متعددی دارد.

عبداللهی ادامه داد: این منطقه همجوار با بارگاه امام راحل و بیش از 35 هزار شهید بهشت زهرا (س)، همجوار با حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بوده که زائران متعددی در این مسیر تردد می‌کنند، لذا توجه ویژه و خاصی می‌طلبد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر کم کردن فاصله شمال و جنوب تهران گفت: طی این سال‌ها اقدامات گسترده‌ای در منطقه ۱۹ انجام شده و سرانه فضای سبزکه در سال ۸۷ چهار متر مربع بود، امروز به ۲۸ متر مربع رسیده است.

عبداللهی با بیان اینکه سرانه فضای سبز بین المللی ۱۵ متر مربع است گفت: خوشبختانه در شهر تهران ما به این رقم دست یافتیم.

عبداللهی با بیان اینکه منطقه ۱۹ با توجه به طرح تفصیلی از ویژگی‌های خوبی برخوردار است که می‌توان در این خصوص به طرح اشتغالزایی اشاره کرد که برای آن شرایط خوبی مهیا شده است افزود: از مشکلات این منطقه بازار فروش خودرو بوده که تا یک ماه آینده چهار بازار فروش خودرو در نقاط مختلف تهران افتتاح می‌شود تا به این وسیله از مشکلات این منطقه کاسته شود.

بنابراین گزارش، از همسر شهید باکری با حضور معاون خدمات شهری و شهردار منطقه ۱۹ تجلیل شد و پس از آن از تندیس شهید باکری در این بوستان رونمایی شد.

کد خبر 195216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز