همشهری‌آنلاین: مجله هفتگی کتاب هفته نگاه پنج‌شنبه که در مدت انتشارش با اقبال عمومی روبرو شده بود در شماره 38 از ادامه کار بازماند.

مهر نوشت: سیدعلی میرفتاح سردبیر این نشریه  با تایید این خبر گفت: صاحبان مجله این هفته اعلام کردند که دیگر امکان انتشار این نشریه را ندارند و باید سوال اصلی را از آنها پرسید که چرا این اتفاق رخ داده است.

وی درباره علت اعلام شده به وی برای این تعطیلی نیز گفت: در جلسه‌ای که در این زمینه چند روز قبل برگزار شد به من اعلام شد که توان مالی اداره و انتشار این ماهنامه از سوی موسسه مطبوعاتی خبر که صاحب این نشریه است وجود ندارد و دیگر امکان انتشار این ماهنامه وجود ندارد.

«کتاب هفته نگاه پنجشنبه» در مدت کوتاه انتشار خود با درج مصاحبه‌ها و یادداشت‌های مختلف از جمله گفتگویی متفاوت با حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری مخاطبان بسیاری را جذب کرده بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، گفت وگو با پیروز مجتهدزاده هم از جمله مصاحبه‌هایی بود که بازتاب فراوانی در میان رسانه‌ها و اهل فرهنگ داشت. مجتهدزاده در شماره آخر این نشریه (شماره 38) به منتقدان خود پاسخ داد که به همراه گفت وگویی بلند با بهروز افخمی و مطالبی دیگر بر پیشخوان نشریات نشسته است.

کد خبر 195090
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز