چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هجدهمین شماره نگاه پنجشنبه با طرح جلدی متفاوت منتشر شد و روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفت.

 پرونده این شماره که با عنوان «سیاره رنج»  منتشر شده اختصاص به محیط زیست دارد و بالای عنوان آن  نوشته شده درباره «ما و زمین انسان‌ها». این پرونده که به  شکاربان شهید «سعید پرهام» تقدیم شده از زوایای مختلفی به مساله محیط زیست نگاه کرده و آثار و گفتاری از سیدمحمد بهشتی، فریدون مجلسی، صادق زیباکلام، عباس عبدی، حمیدرضا میرزاده، فروغ فروهیده، امیر رازی، سیدرضا علوی، سیدعبدالجواد موسوی، سهیلا میرشکاک، محسن مطلق، علی رنجی‌پور و... در آن به چاپ رسیده است.

از جمله دیگر نویسندگان این شماره می‌توان به نام‌هایی چون محسن پاک‌آئین، اسدالله امرایی، احمد طالبی‌نژاد، علیرضا میرعلینقی، بهروز غریب‌پور، شاپور عظیمی، مهدی کرم‌پور، رضا مرادی، علی نیلی، سیدحمید متقی، محسن باغبان، بهاءالدین خرمشاهی و... اشاره کرد.

نگاه پنجشنبه 18 هفته است که به سردبیری سیدعلی میرفتاح منتشر می‌شود و روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد. ساکنان پایتخت برای تهیه این نشریه می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و نگاه پنجشنبه را هر هفته در محل کار یا منزل -بدون هزینه ارسال- دریافت کنند.

هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

کد خبر 179600
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز