همشهری‌آنلاین: فارغ‌التحصیلان، بورس کار و اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان منتشر شد

«فارغ‌التحصیلان» نشریه‌ای خبری، تحلیلی و آموزشی است که به مسائل، فرصت‌ها و مشکلات اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مسائل آموزشی موردنیاز آنها می‌پردازد.

این هفته‌نامه تلاش می‌کند با آموزش مهارت‌های موردنیاز برای اشتغال، مباحث خلاقیت و کارآفرینی زمینه‌ای را برای کار و اشتغال جامعه دانشجویی و فارغ‌التحصیلان کشور فراهم کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در این هفته‌نامه مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و اشتغال و گزارش از همایش‌ها و کنفرانس‌های اشتغال و کارآفرینی را بخوانند، از طرح‌های حمایت از پایان‌نامه و اختراعات باخبر شوند و فوت و فن‌های اشتغال را فراگیرند.

مخاطبان می‌توانند از طریق فارغ‌التحصیلان، علاوه بر آشنایی با سندیکاها و اصناف کشور از فرآیند جذب نیرو و پذیرش نیروهای کار و استخدام در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف مطلع شوند.

فارغ‌التحصیلان، مکانی است برای ترغیب و حمایت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار؛ آنها می‌توانند با ارسال مشخصات خود به بخش «پاتوق» در فهرست افراد جویای کار قرار بگیرند و بهتر دیده شوند. علاقه‌مندان برای ثبت نام و مشخصات خود، می‌توانند با شماره تلفن 22544760 تماس بگیرند.

فارغ‌التحصیلان هر هفته شنبه‌ها، روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی سراسر کشور است.

کد خبر 57776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز