دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به مشکلات و شرایط سینما آزادی، فیلم «پله آخر» به سرگروهی سینما فرهنگ به نمایش درمی‌آید.

سینما

به گزارش فارس، حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه 27 آذر شورای نمایش گفت: به دلیل مضمون و محتوای فیلم «من و زیبا» و مناسب بودن این فیلم برای ایام صفر گروه آزاد برای این فیلم در نظر گرفتیم که بتوانند با سینماها قرارداد بسته و در نهایت فیلم را در این ایام به نمایش بگذارند.

وی در ادامه درباره اکران فیلم «پله آخر» توضیح داد: فیلم سینمایی «پله آخر» که پیش از این قرار بود در گروه سینمایی آزادی به نمایش درآید به دلیل مشکلات و شرایطی که این سینما دارد، پله آخر به سرگروهی سینما فرهنگ از تاریخ 13 دی ماه به نمایش درمی‌آید.

برای دریافت حواله نمایش سینماها باید بدهی‌هایشان را تسویه کنند

کاوش در ادامه به بدهی سینماها به دفاتر پخش اشاره کرد و گفت: گزارشی از سوی کانون پخش فیلم به شورای صنفی نمایش ارایه شده و در آن به این نکته اشاره شده است که سینماهای متعلق به شهرداری، حوزه هنری و تعدادی از سینماهای بخش خصوصی بدهی کلانی به دفاتر پخش دارند در صورتی که طبق ائین نامه شورای صنفی و برابر قراردادهای منعقد شده میان دفاتر پخش و صاحبان سینما حداکثر زمان تسویه حساب 15 روز پس از برداشتن فیلم از سالن‌ها است که متاسفانه در برخی از سینماها انجام نشده است.

وی در خاتمه افزود: برخی ازسینماها یکسال مبلغ توافق شده در قراردادهایشان را به دفاتر پخش ارایه ندادند به همین دلیل شورای صنفی در جلسه امروز تصمیم گرفت تا به کلیه سینماها از تاریخ امروز به مدت 15 روز فرصت دهند تا بدهی‌های خود را با دفاتر تسویه کنند؛ در غیر این صورت حواله نمایش به سینماهای بدهکار ارائه نخواهد شد.

کد خبر 194679

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز