همشهری آنلاین: فرجاد خوشبین دبیر اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در بخش آغازین کارگاه "عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" از برپایی جلسات نقد و بررسی فیلم ها و عکس های موبایلی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، این کارگاه با حضور فرجاد خوشبین دبیر جشنواره، مهرداد اسکویی دبیر بخش فیلم و حمید خانی دبیر اجرایی جشنواره و مدیران بخش های مختلف آن برگزار شد و طی آن دانشجویان و اعضاء کانون های فرهنگی هنری دانشگاه علوم اقتصادی با بخش های جشنواره فیلم و عکس، تکنیک های فیلمسازی با موبایل، ویژگی های کاربردی تلفن همراه به عنوان یک رسانه و تازه ترین دستاوردهای موبایل آشنا شدند.

در بخش نخست این کارگاه دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با خیر مقدم به دانشجویان و تشکر از مسئولان دانشگاه علوم اقتصادی که در برپایی کارگاه نهایت همکاری را داشته اند گفت: مطابق اهداف آموزشی که جشنواره در کارگاه های آموزشی دنبال می‌کند، تاکنون 5 کارگاه را برگزار کرده ایم و برگزاری 15 کارگاه دیگر را تا پیش از آغاز فصل امتحانات در دانشگاه های سراسر کشور در برنامه داریم.

خوشبین با اشاره به برنامه های دیگری که جشنواره برای ارتباط هرچه بیشتر با دانشگاه های کشور دارد، گفت: در نظر داریم پس از برگزاری جشنواره، برای آشنایی بیشتر دانشجویان با فیلم ها و عکس های خلق شده با تلفن همراه، جلسات نقد و بررسی آثار را برگزار کنیم تا در زمینه استفاده از موبایل فرهنگسازی کنیم و شرایط شرکت گسترده در دوره های آتی جشنواره را فراهم آوریم.

وی در پایان با اشاره به نقش مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در برگزاری این جشنواره از حمایت همه جانبه شرکت سامسونگ و مشارکت فعال این شرکت در این فعالیت فرهنگی گسترده تشکر کرد.

کارگاه مهرداد اسکویی با شور و نشاط دانشجویان علاقمند به هنر فیلمسازی در دو بخش برگزار و تا ساعتی پس از پایان جلسه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در کارگاه ادامه یافت.

در این روز سه دانشجوی دانشگاه علوم اقتصادی نیز به عنوان برگزیدگان مسابقه پیامکی از سوی شرکت سامسونگ گوشی تلفن همراه هدیه گرفتند.

 

کد خبر 194361

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز