دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اساس اعلام حوزه هنری استان زنجان، فیلم «حال حافظ خوب است» به عنوان بهترین فیلم جشنواره نماز و نیایش انتخاب شده است.

عکاسی

به گزارش فارس، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان اظهار داشت: حوزه هنری استان زنجان در راستای اشاعه هنر دینی و با حمایت از تولید آثار هنری و دینی طی سال‌جاری با فیلم «حال حافظ خوب است» در جشنواره نماز و نیایش شرکت کرده است.

میثم سیفی با بیان اینکه فیلم «حال حافظ خوب است» محصول حوزه هنری در سال‌جاری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: این اثر به نویسندگی حسین سلیمانی و مجتبی حیدری و کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو در مدت 12 روز تولید شده است.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره نماز و نیایش بر اساس رای هیات داوران تندیس جشنواره و مبلغ بیست میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید، به همراه کمک هزینه سفر به حج عمره به مجتبی حیدری و جبار اوجاقلوبرای فیلم «حال حافظ خوب است» از زنجان اهدا شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به افتخارات دیگر کسب شده این فیلم یادآور شد: فیلم «حال حافظ خوب است» در جشنواره هشتمین فیلم دینی رویش و 5 جشنواره فیلم دانشجویی به عنوان فیلم منتخب برگزیده شده است.

وی مجتبی حیدری را تدوین‌گر فیلم «حال حافظ خوب است» معرفی کرد و ادامه داد: سید رضا سیدین اردبیلی، حمید رضا قاسم‌لو و متین زمان‌لو بازیگران این فیلم و محمد جواد نور محمدی مدیر تصویربرداری فیلم به شمار می‌روند.

سیفی با بیان اینکه در پایان جشنواره نماز و نیایش همچنین در بخش فیلم‌نامه لوح تقدیر در کنار دو فیلم دیگر به مجتبی حیدری برای فیلم‌نامه "سلام" از زنجان اهدا شده است، افزود: نفرات برتر پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در سه بخش فیلم، فیلم‌نامه و عکس در آیین اختتامیه این جشنواره تندیس، دیپلم افتخار و جوایز خود را دریافت کردند.

فیلم «حال حافظ خوب است» درباره حسین که حافظ قرآن بوده و مدت‌ها از ایران دور بوده است، حالا بازگشته و خاطرات کودکی خود را روایت می‌کند.

 

کد خبر 199341

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز