مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

بجنورد: تحقق نیافتن وعده‌های داده شده مبنی بر تکمیل ساخت این جاده چهار و نیم کیلومتری، حکایت غریب بزرگ‌ترین سایت مسکن مهر خراسان شمالی است.

احداث جاده

به گزارش مهر، تاکنون برای تکمیل راه دسترسی به گلستان شهر بجنورد که شامل آسفالت دو باند این مسیر، جدول‌کشی، کانال‌کشی، پیاده‌رو‌سازی‌ و نصب چراغ در این مسیر چهار و نیم کیلومتری است، زمان‌های مختلفی بیان شده که تاکنون هیچ کدام از این وعده‌ها عملی نشده است. اکنون درحالی‌که اهالی ساکن در گلستان شهر بجنورد برای رفت‌وآمد از لاین غربی این مسیر استفاده می‌کنند، علاوه بر خطرات ناشی از دوطرفه بودن جاده باریک، تاریکی و نصب نبودن چراغ در این مسیر سبب شده تا تقریبا هر روز در نقطه‌ای از این جاده، لاشه حیوانات تلف شده بر اثر تصادف با خودروها به چشم بخورد.

آنچه سبب شده تصادف خودروها با حیوانات در این مسیر، بسیار بیشتر از دیگر مسیرها و جاده‌ها روی دهد این است که مسیر مربوطه در حاشیه شهر و بین چندین فضای مسکونی منقطع شامل روستاهای اطراف، سایت مسکن مهر گلستان شهر، کلاته محمدعلی پهلوان، کلاته آذرسا و شهر بجنورد قرار گرفته است. مدیر پروژه گلستان شهر بجنورد اواخر شهریور‌ماه سال‌جاری گفته بود که کل این پروژه به طول چهار و نیم کیلومتر 63درصد و بخش‌های روشنایی و پیاده‌رو‌سازی‌ آن نیز 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سیدحسین نقیب افزوده بود که کل این پروژه تا پایان مهر‌ماه به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. در کنار این وعده علی محمدی، مدیر پروژه گلستان شهر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی نیز گفته بود که محور دوبانده بجنورد ـ گلستان‌شهر تا مهر امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

کد خبر 193872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز