مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۰
۰ نفر

کرمان: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که‌ توفان و وزش باد شدید چند روز گذشته در برخی شهرستان‌های استان کرمان بیش از 40میلیارد تومان خسارت به بار آورده است.

 احتمال بسته‌شدن محورهای کرمان

 این در حالی است که پیش‌بینی‌ها از ادامه وزش باد شدید و شرایط نامساعد جوی و البته احتمال افزایش خسارات حکایت می‌کنند. در همین رابطه رئیس پلیس راه کرمان از احتمال مسدودشدن محورهای شمالی، شرقی و جنوب شرقی استان به‌دلیل وزش توفان و شرایط نامساعد جوی خبر داد.

سرهنگ احمد حجت‌آبادی با بیان اینکه احتمال کنده‌شدن درختان و تابلو‌ها در سطح معابر و خیابان‌ها وجود دارد، از رانندگان وسایل نقلیه در حال تردد در جاده‌های استان خواست که با افزایش شدت توفان احتمال داده می‌شود محورهای شهداد به نهبندان، ریگان به ایرانشهر، فهرج به زاهدان، انار به رفسنجان و یزد مسدود شوند و لذا رانندگان از تردد در این محورها پرهیز کنند. حجت‌آبادی در پایان به رانندگان توصیه کرد که درصورت زمینگیر شدن، داخل خودرو بمانند و درصورت نیاز به توقف سر خودروی خود را در جهت وزش باد قرار داده و آن را خاموش کنند. به گزارش مهر، طی چند روز اخیر توفان فقط در شهرستان ابرکوه 10میلیارد تومان خسارت به بار آورده که بخش اعظمی از آن به‌واسطه توفان شدید مورخ شانزدهم اسفند ایجاد شده است.

کد خبر 204869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز