مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۲
۰ نفر

ارومیه: نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان از پروژه راهسازی در جاده میاندوآب به میانه در 20سال گذشته غفلت کرده‌اند.

جاده میاندوآب به میانه

 روح‌الله بیگی‌در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه اظهار داشت: سال‌هاست که میلیاردها تومان برای احداث جاده سرچم که میاندوآب را به میانه می‌رساند هزینه شده اما این پروژه در حال حاضر با رکود مواجه است. وی با اشاره به تخریب این پروژه نیمه‌تمام بر اثر عوامل محیطی، تصریح کرد: این تخریب‌ها به‌دلیل توقف عملیات اجرایی این پروژه نیمه‌تمام رخ داده که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است.

بیگی با بیان اینکه مردم منطقه خواهان استفاده از جاده‌های مطمئن و بی‌خطر هستند، اعلام کرد: بی‌توجهی به احداث جاده سرچم سبب بروز مشکلات و حوادث جبران‌ناپذیری شده است. وی با تأکید بر توجه هرچه بیشتر وزیر راه و شهرسازی به وضعیت جاده‌ها، افزود: وزیر راه و شهرسازی در این مورد باید توضیح دهد و اقدامات عاجل را مبذول نماید. وی با اشاره به عدم ‌تأمین اعتبار از سوی دولت و سوء‌ ‌مدیریت مسئولان ذی‌ربط گفت: این پروژه باید سال‌ها پیش مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت اما ‌ غفلت‌هایی که در این زمینه بود سبب بروز مشکلات زیادی شده است که‌ توجه مسئولان را در این راستا خواهانیم.

کد خبر 188724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز