همشهری آنلاین: تهران پس از پشت سر گذاشتن دو روز تعطیلی، بر اساس اعلام استاندار تهران در روز پنج‌شنبه 16 آذر ماه تعطیل نیست. در عین حال استاندار البرز اعلام کرد ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان البرز روز پنج‌شنبه تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مرتضی تمدن، استاندار تهران با بیان اینکه تهران در روز پنج‌شنبه 16 آذر ماه به هیچ عنوان تعطیل نیست، گفت: در روز پنج‌شنبه ادارات طبق روال کاری خود بر سر کار هستند. با توجه به شرایط ویژه کاری در تهران، اداره‌هایی که در روز پنج‌شنبه تعطیل بودند، تعطیل خواهند بود و اداره‌ها و سازمان‌هایی که پنج‌‌شنبه تعطیل نبوده‌اند، تعطیل نخواهد بود.

فارس نیز به نقل از معاون عمرانی استانداری تهران گزارش کرد که تهران پنچ‌شنبه تعطیل نیست. محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استانداری تهران با تأکید بر اینکه پنچ‌شنبه استان تهران تعطیل نیست، گفت: با ورود سامانه بارشی از پنج شنبه به استان تهران آلودگی هوا کاهش می‌یابد لذا از 16 آذر ماه وضعیت هوای تهران بهتر می‌شود.

بر اساس این گزارش، آلودگی هوا جلسه هیئت دولت را هم لغو کرد. علی صدوقی، دبیر هیئت دولت در گفتگو با فارس از تعطیل شدن جلسه چهارشنبه 15 آذر کابینه به دلیل آلودگی هوا خبر داد و گفت: آلودگی هوا دلیل اصلی تعطیلی جلسه امروز بود.

در گزارشی دیگر، مهر نقل از اصغر عربیان استاندار البرز خبر داد که ادارات، مدارس و دانشگاه های استان البرز روز پنج شنبه تعطیل هستند.

 

کد خبر 193468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز