همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی های علیرضا آدم بکان از 10 آذر در گالری اثر به روی دیوار رفته است.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، شمایل های من شماره 3 عنوان این نمایشگاه است که هشتمین نمایش انفرادی این نقاش جوان به شمار می‌رود.

آدم بکان در بالغ بر 40 نمایشگاه گروهی حضور موثر داشته است که در میان آنها نمایشگاه 1001 رنگ هنر معاصر ایران در نیویورک امریکا در سال 1388 و آرت اسپیس لندن 1386 دیده می‌شود و در سال های اخیر در آرت فرهای بین المللی معتبری در اروپا و منطقه خاورمیانه درخشیده است.

آثار وی در آرت فر بین المللی استانبول در دو سال پیاپی 1389 و 1390 دریچه ای تازه از نقاشی معاصر ایران را به تماشا گذاشته است.

در این مجموعه، هنرمند دغدغه همیشگی خود را که تغییر معماری شهری و فضای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مذهبی است برای سومین بار به شکل مجموعه ای بر کاغذ به نمایش در می‌آورد.

او در این مجموعه، نمادها و تجربیات حسی، اجتماعی و فرهنگی خود را با ترکیب مواد و بکارگیری لایه هایی از رنگهای تند و قوی، همچون لایه های تخریب و ساخت دوباره فضاهای شهری، بیانگرانه به تصویر می‌کشد.

این نمایشگاه تا 4 دی ماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر،خیابان بر فروشان،پلاک 16دایر خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند در روز افتتاحیه جمعه 10 آذر 16 تا 21 و در سایر روزها یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 11 تا 20 و جمعه‌ها غیر از روز افتتاحیه ساعت 16 تا 20 (گالری اثر شنبه‌ها تعطیل است) از این آثار دیدن کنند.

 

 

کد خبر 192843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز