همشهری آنلاین: عرضه شرکت پست ایران در بورس، انتخاب اپراتور دوم پست (خصوصی) و توسعه نقاط دسترسی شبکه پستی، از جمله برنامه‌های مهم این شرکت در سال جاری است.

مدیر عامل شرکت پست ایران "محمدحسن محبیان" با بیان این مطلب گفت: برای عرضه شرکت پست در بورس، جلسات و کمیته‌هایی تشکیل و یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان رییس کمیته انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، وی درباره فعال ساختن اپراتور دوم پست نیز گفت: برای این کار جلساتی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ، سازمان خصوصی‌سازی و سازمان تنظیم مقررات برگزار شده و مسوول پروژه نیز تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت پست گفت: مدارک و شرایط شرکت افراد واجد شرایط در مناقصه در دست تهیه است و پس از ارزیابی ، براساس استانداردها، اپراتور دوم پست تعیین می‌شود.

رییس هیات مدیره شرکت پست، درباره برنامه توسعه نقاط دسترسی شبکه پستی نیز گفت: تعریف پیشخوان دولت بین سازمانهای دولتی تحت عنوان دفاتر ارتباطی و واحدهای پستی، افزایش حجم خدمات، افزایش نقاط دسترسی یا سرانه واحدهای پستی از جمله برنامه‌های مهم در این زمینه است. 

وی افزود: با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هماهنگی شده و فراخوانی برای ایجاد این دفاتر در نقاط فاقد دفتر ارایه شده است.

کد خبر 19090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز