همشهری آنلاین: روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار هر گونه ارتباط شبکه تلفنی هوشمند اعلام شده در رسانه‌ها را با این سازمان منتفی دانست.

سید رضا حسینی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در این باره گفت: این شبکه از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوزی برای انتشار اطلاعات اخذ نکرده است و اطلاعات ارائه شده آن به هیچ وجه مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار نیست.

وی افزود: سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه باید برای تصمیمگیری‌های خود به اطلاعات دقیق، مستند، واقعی و دارای منبع موثق استناد کنند که سازمان بورس و اوراق بهادار در بخش های مختلف خود پاسخگوی این نیاز است.

حسینی خاطرنشان کرد : سامانه هوشمند تلفن گویای بورس و بازار سرمایه در مراحل نهایی تکمیل و راه اندازی است و به زودی برای ارائه خدمات و آخرین اخبار و اطلاعات بازار سرمایه در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه تلفن گویای رسمی این سازمان، به طور شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و هر دو دقیقه یک بار اطلاعات آن به صورت خودکار و هوشمند به روز می شود تصریح کرد: این سامانه با نظارت مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس و با استفاده از آخرین فناوری در این زمینه کار خود را با 30 خط شبانه روزی آغاز خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس با تاکید بر این که سازمان بورس خود را موظف به اطلاع رسانی در همه ابعاد بازار سرمایه می داند ، یادآور شد : مجری این طرح شرکت اطلاع رسانی بورس است و به این ترتیب فعالیت های موازی که شرکت های دیگر در این زمینه انجام می دهند مورد تایید سازمان نیست و در صورت بروز اشتباه یا تخلف در آن ها سازمان بورس و اوراق بهادار هیچ مسئولیتی ندارد.

کد خبر 18839

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز