همشهری آنلاین: یک فوریت متمم 32 هزار و 850 میلیارد ریالی شهرداری تهران برای بودجه سال 1391 پس از بحث و بررسی در پانصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بر اساس ماده واحده این لایحه، متمم بودجه سال 1391 شهرداری تهران از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار، بالغ بر 32 هزار و 850 میلیارد ریال خواهد بود که شامل 12 هزار میلیارد ریال نقدی و 20 هزار و 850 میلیارد ریال غیر نقدی می‌باشد.

در صورت تصویب نهایی این لایحه، بودجه عمومی سال 1391 شهرداری تهران از حیث منابع و درآمدها و نیز هزینه‌ها و پرداخت‌ها بالغ بر 123 هزار و 850 میلیارد ریال خواهد بود.

دیگر مصوبات پانصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در ادامه آمده است:

  • یک فوریت لایحه اصلاحیه «چگونگی رفع سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌ راه‌ها و جلوگیری از استفاده غیر مجاز از آن‌ها و سایر اماکن عمومی در شهر تهران» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یک فوریت آن به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.
  • لایحه اصلاحیه مصوبه «نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران» مورد بررسی قرار گرفت و افزایش 12 درصدی تعرفه‌ها به تصویب رسید.
  • طرح الزام شهرداری تهران به اندازه‌گیری شاخص‌های اجرایی محیط زیست شهری مورد بحث بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. براساس ماده واحده این طرح، شهرداری تهران موظف شد با بهره‌گیری از شاخص‌های اجرایی محیط زیست شهری و با همکاری نمایندگان مناطق 22 گانه شهرداری و شرکت‌ها و سازمان‌های تحت پوشش شهرداری تهران و همچنین دستگاه‌های دولتی به طور سالانه نسبت به اندازه‌گیری شاخص‌های مذکور اقدام کند.
کد خبر 190116
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز