مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

گروه شهری: شهرداری همیشه در ادوار گذشته جزو نهادهایی بوده است که شهروندان نگاه دیگری به آن داشته و درنظر خود این نهاد را به‌عنوان یکی از بخش‌های ناسالم اداری تصور می‌کردند اما ارزیابی صورت‌گرفته از سازمان‌ها و دستگاه‌های عمومی و دولتی مشخص کرد که اکنون شهرداری تهران سازمان پیشرو در حوزه سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری است.

tehran

ناصر امانی، قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران این خبر را اعلام کرده و گفته است: در پایان نمایشگاه و همایشی که از سوی شورای سیاستگذاری دبیرخانه سلامت اداری از بخش‌های معاونت توسعه و مدیریت قوه قضاییه و با حضور تعداد زیادی از دستگاه‌های عمومی، دولتی و اقتصادی در موضوع ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری برگزار شد، تعدادی از سازمان‌ها به‌عنوان سازمان‌های متعهد، همگام و پیشرو انتخاب شدند که شهرداری تهران به‌عنوان سازمان پیشرو در این زمینه معرفی شد.

بررسی عملکرد سازمان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه و همایش، مربوط به اقداماتی بود که در سال 90در حوزه تهیه زیرساخت‌ها، پیشگیری و جلوگیری از فساد اداری انجام داده بودند و شهرداری تهران در ادامه فعالیت‌هایی که در سال 89در این زمینه انجام داده بود موفق شد تا به‌عنوان سازمان برتر معرفی شود.

شهرداری تهران به‌دلیل انجام اقداماتی چون کوچک‌سازی‌، هوشمندسازی و شفاف‌سازی‌ به‌ویژه در دو بخش شهرسازی و حوزه مالی و اداری که انجام شده موفق به کسب این رتبه شده است. گفته می‌شود حذف بوروکراسی‌های اداری در شهرداری و سهولت در دسترسی شهروندان برای دریافت خدمات برخی از دلایل این انتخاب بوده‌اند.

کد خبر 190453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز