همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار چیدمان، حجم، چاپی و نقاشی‌های کونتر اوکر هنرمند بین‌المللی با توجه به استقبال بازدیدکنندگان تا دوم آذر تمدید شده است.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه آثار کونتر اوکر با عنوان "زخم ها وپیوندها" با 100 اثر چیدمان، حجم، چاپی و نقاشی در گالری های موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده است و با توجه به آثار به نمایش در آمده، این نمایشگاه مورد توجه و استقبال دانشجویان، هنرجویان و هنرآموزان هنرهای تجسمی قرار گرفته است.

کلیه گروه های دانشجویی، دانش آموزی و هنری با ارائه معرفی نامه می‌توانند بصورت رایگان از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

نمایشگاه "زخم ها وپیوندها" از نظر تکنیکی از دوبخش تشکیل شده است و به طور عمده زبان شکل در هنر کونتر اوکر را نشان می‌دهند.

این آثار یک مشخصه واحد دارند و آن مادیت بر گرفته از طبیعت آنها است واکثرا رنگ‌مایه‌های سفید و خاکی دارند.

استفاده از رنگ سفید در کارهای اوکر شاخصه کلی است اما در این نمایشگاه نمادین بودن این رنگ ها وزن خاصی دارند.

وضعیت سفید را می‌توان نوعی ذکر دانست که گفتن آن می‌تواند به یافتن تجربه‌ای معنوی منجر شود.

در این نمایشگاه آثاری با عنوان "باران ، طبل زنان، نوازش کنان"، " تصویر زرد بزرگ" ، "جای خاکستر" ، "مزرعه خشم" ، کلوخ شکن"، "اشک های سفید"، "جای آتش" ، "درخت"، "راه بند"، " باغ خاکستر"، " باغ نگارگرانه"، "میز"،"آسیاب تازیانه"، جنگل سنگ های معلق"، یافته های صحرا" و... درمعرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه زخم ها و پیوندها می‌توانند تا دوم آذرماه همه روزه به جز جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 10 تا 18 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

 

کد خبر 188782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز