همشهری آنلاین: تازه‌ترین نقاشی‌های آبرنگ استاد سیاوش مظلومی‌پور به یاد و گرامیداشت زنده‌یاد جمال‌الدین خرمی نژاد در گالری شکوه برپا شده است.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه آثاری با رویکردهای تغزلی از مظلومی‌پور رونمایی شده است که به سان رویه همیشگی آثار آبرنگ، نگاهی شاعرانه به مردم و سوژه های پیرامونی در طبیعت وزندگی روزمره دارد.

مظلومی‌پور در 60 سالگی 23 اثر تازه خود را که روی کاغذ و بوم خلق شده‌اند و بیش از همیشه مناظر بکر و با شکوه ایران را به تصویر می‌کشند در حالی به روی دیوارهای گالری شکوه به نمایش می‌گذارد که این نمایشگاه را به دوست و همکار هم نسل خود زنده یاد جمال‌الدین خرمی نژاد تقدیم کرده است تا یاد و خاطره آن چهره ماندگار نقاشی آبرنگ ایران گرامی داشته شود.

این پنجاهمین نمایشگاه انفرادی مظلومی پور است که آثارش علاوه بر ایران، پیش تر در فرانسه، آلمان،‌ آمریکا، کانادا، مالزی ... به نمایش درآمده است.

علاقمندان می‌توانند همه روزه تا 3 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 از این آثار در گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی،‌ کوچه امیر نوری، شماره 19 دیدن کنند.

 

 

کد خبر 188431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز