همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به خدمات بی‌شائبه ماموران راهور و با بیان اینکه چون این لباس را بر تن کرده‌ام با تمام وجود سختی‌ها و مشقت‌های این شغل را می‌دانم تصریح کرد: داشتن امنیت مهم‌ترین عامل در راه رسیدن به پیشرفت و عدالت در جامعه است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم جشنی که به مناسبت معرفی برترین‌های راهور تهران بزرگ با حضور خانواده ماموران راهنمایی و رانندگی، جمعی از هنرمندان و ورزشکاران و نیز روسای پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، گفت: از اینکه در جمع همسنگران خود هستم خیلی خوشحالم. من امروز توفیق این را دارم که در شهرداری تهران خدمت می‌کنم اما بدون تعارف می‌گویم که بعد از دوران دفاع مقدس بهترین دوران خدمتی‌ام در نیروی انتظامی که یک مجموعه پر تلاش است، رقم خورد.

وی با بیان اینکه اگر بناست جامعه در مسیر پیشرفت و عدالت حرکت کند، لازمه‌اش داشتن امنیت است، افزود: این امنیت را شما باید تامین کنید و این وظیفه خطیر و مهم شماست. اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد ولو همه لوازم فراهم باشد به هیچ جا نخواهیم رسید. از اینرو خانواده‌های عزیز ماموران انتظامی باید بدانند چه باری بر دوش دارند.

شهردار تهران در ادامه ابراز داشت: با افتخار عرض می‌کنم که در شهرداری تهران از هیچ تلاشی برای کمک به فعالان در نیروی انتظامی و مخصوصا آنان که در پلیس راهور مشغول هستند فرو گذار نخواهم کرد چرا که شغل بسیار سختی دارند.

قالیباف سپس به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت: من عادت به کار می‌دانی دارم و دوست ندارم زیاد پشت میز بنشینم. یک روز سر چهارراه ولیعصر (عج) مامور راهور از فرط خستگی به درختی تکیه داده بود. من آن جوان را صدا زدم و با وی برخورد کردم. چند روز بعد یادداشتی را در صندوق پستی دیدم که آن جوان نوشته و از من وقت ملاقات خواسته بود. من به او وقت دادم. آن جوان گفت: من هر روز ۴۵ دقیقه قبل از اذان صبح حرکت می‌کنم تا به موقع سر خدمت حاضر باشم، کمترین امکاناتی هم برای من فراهم نیست نه صبحانه، نه سرویس و نه... حال وقتی من از خستگی به درخت تکیه می‌دهم باید تنبیه شوم؟ به او گفتم؛ درست می‌گویی من باید تنبیه شوم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس است که امروز با همه وجودم این مشکلات را درک می‌کنم و وظیفه خود می‌دانم که هر کاری که می‌شود برای خانواده بزرگ نیروی انتظامی و به ویژه راهور تهران بزرگ انجام دهم. البته باید بگویم که خدمت کردن در تهران برخلاف آنچه برخی اعتقاد دارند راحت نیست.

در پایان این مراسم از سوی سردار حسین رحیمی رییس راهور تهران بزرگ و نیز حجت الاسلام بهشتی‌پور قائم مقام عقیدتی سیاسی لوح تقدیری به شهردار تهران اهدا شد.

کد خبر 187173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز