همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: تا قبل از آغاز زمستان 17 کیلومتر باقی مانده از بزرگراه آزادگان، از سه راه فتح تا میدان بسیج که پر ترافیک ترین نقطه در کشور است تکمیل خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین ، محمد باقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح همزمان بزرگراه های شهید زین الدین و شهید خرازی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: بزرگراه های کرج ، ساوه ، قم و خراسان از طریق جاده امام رضا(ع) و بزرگراهی که از سمت جاجرود به تهران می آید از رینگ آزادگان عبور می کند.

وی افزود: برنامه ما این بود که تا سال 1400 بر اساس طرح جامع مجموعه بزرگراهی تهران به اتمام برسد اما تا پایان سال 91 بزرگراه ها و رینگ اطراف تهران به طور کامل تکمیل می شود.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که منابع مالی شهرداری از کجا تامین شده و آیا با گذشت 7 ماه از آغاز سال رقمی دریافت کرده اید، گفت: پیش از این نیز گفته ام مطالبات ما پرداخت نشده است.اما مردم نباید نگران بوده و دغدغه ای داشته باشند.

قالیباف افزود: در مجموعه شهرداری و هر سازمان دیگری مدیران مسئولیت پیگیری این مسائل را دارند مردم نیز احساس نکنند که شهرداری مشکل مالی ندارد مشکلاتی که در شهرداری داریم واقعا طاقت فرسا است ولی به هر حال مجموعه مدیریت شهری می تواند مشکلات را حل کند.

شهردار تهران در ادامه با مثمرثمر خواندن بزرگراه های جدید اظهار کرد: به واسطه احداث اتوبان های جدید تقاضای سفر نیز افزایش می یابد.

کد خبر 186162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز