همشهری آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با اعلام اینکه علی مطهری مسئول بررسی و پیگیری علت چاپ کاریکاتور موهن در روزنامه شرق شد، از امضای ۱۳۰ نماینده مجلس در اعتراض به این کاریکاتور در این روزنامه خبر داد.

سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جمع زیادی از نمایندگان مجلس در اعتراض به کاریکاتور موهن روزنامه شرق درباره رزمندگان اسلام، خواستار برخورد وزارت ارشاد با این روزنامه هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو می کرد، تعداد نمایندگان معترض را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: کمیسیون فرهنگی نیز مسئولیت پیگیری این موضوع را به علی مطهری سپرده است.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از چاپ این کاریکاتور در روزنامه شرق، با اعلام اینکه خود نیز از نمایندگان امضا کننده است، گفت: امیدواریم تا پایان سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه تکلیف این روزنامه مشخص شود.

صبح امروز نیز وزیر ارشاد اعلام کرد که توقیف روزنامه شرق به دلیل انتشار کاریکاتور زشتی در هفته دفاع مقدس، در اولین جلسه فوق‌العاده هیئت نظارت بر مطبوعات در دستور کار قرار می گیرد

کد خبر 185923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز