همشهری آنلاین: بررسی و انتخاب آثار دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان آغاز شد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، بررسی 1605 اثر از 1167 کودک و نوجوان که به دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان رسیده است، آغاز شد.

هیئت انتخاب جشنواره متشکل از بهرام کلهرنیا، یاسمین سینایی، علی هاشمی شهرکی، علی تن و جلیل جوکار آثار رسیده به جشنواره در دو رشته نقاشی و خوشنویسی بررسی می‌کنند و کودکان و نوجوانان منتخب برای حضور در دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان معرفی می‌شوند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانانی که به جشنواره راه پیدا می‌کنند در کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی می‌کنند.

در رشته نقاشی 1441 اثر و در رشته خوشنویسی 164 اثر از کودکان و نوجوانان 28 استان به دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان رسیده است.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در گروه‌های سنی 6 تا 8 سال، 9 تا 11 سال و 12 تا 14 سال از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان 26 تا 28 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 185617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز