همشهری آنلاین: شهرداری تهران در پی مشکلات به وجود آمده در خصوص مکان استقرار انجمن تصویرگران ایران، به کمک این انجمن خواهد آمد.

پوستر تجسمی

به گزاش ایلنا، مجید سرسنگی مشاور هنری شهردار تهران، ضمن اعلام این خبر، افزود: پس از آگاهی از مشکلات به وجود آمده برای انجمن تصویرگران، موضوع به اطلاع شهردار تهران رسانده شد و با توجه به حمایت جدی شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی ایشان بر حل عاجل مشکلات این انجمن دیرپا که شامل تعداد کثیری از برجسته‌أترین هنرمندان تصویرگر کشور هستند مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران نقش انجمن‌ها و اصناف هنری را در توسعه پایدار فرهنگی و هنری کشور شایان توجه دانست و گفت: حمایت از انجمن‌های هنری به معنای حمایت از توسعه فرهنگ و هنر کشور است و هر چند امکانات ما در مقایسه با سایر ارگان‌های فرهنگی و هنری قابل قیاس نیست، اما حاضریم از تمام توان خود برای یاری رساندن به روند رو به رشد فعالیت‌ انجمن‌های هنری استفاده کنیم.

وی در خصوص انجمن تصویرگران، گفت: انجمن تصویرگران ایران در سال گذشته براساس مصوبه مجمع خانه هنرمندان ایران به عضویت در شورای‌عالی این خانه در آمد و از آن پس تلاش شده است تا این انجمن نیز مانند سایر صنوف از حمایت و کمک‌های خانه هنرمندان ایران برخوردار شود.

سرسنگی جایگاه انجمن تصویرگران را در حوزه هنر کشور ممتاز توصیف کرد و افزود: امیدوارم با حل مشکلات این انجمن در آینده نزدیک شاهد فعالیت‌های گسترده‌تری از سوی هنرمندان عضو در این انجمن باشیم.

سرسنگی همچنان از تلاش پیگیری‌های هاشمی شهرکی مدیرعامل این انجمن قدردانی و برای وی و هیأت مدیره این انجمن آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین از همکاری مهندس سلیمانی شهردار منطقه 6 تهران و شهردار ناحیه یک این منطقه برای حل این موضوع تشکر کرد.

چندی پیش نیز با تاکید معاون اجتماعی و فرهنگی شهر تهران و پیگیری خانه هنرمندان ایران، حل مشکل مکان استقرار انجمن بازیگران تئاتر آزاد در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود.

 

کد خبر 186131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز