همشهری‌آنلاین: شماره 26 دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار برای مرداد و شهریور 91 با آثار و مقالات تازه منتشر شد.

توسعه مهندسی بازار

توسعه مهندسی بازاراین شماره که میزبانی بسیاری از استادان بازاریابی ایران و جهان را در خود دارد با سرمقاله‌‌ای به قلم دکتر سیدمحمود حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی به رشته تحریر درآمده است.

رفتار مصرف‌کننده، نورومارکتینگ، و المپیک 2012 از موضوعات محوری این شماره می‌باشد که از زاویه بازاریابی مورد واکاوی قرار گرفته است.

از دیگر مطالب در این شماره می‌خوانید:

بازاریابی در محیط خصمانه و آشوبناک/ اخبار بازاریابی/ بازار خبر/ موسیقی برندها/ سمفونی برندها در المپیک 2012 لندن/ آموزه‌های المپیک 2012 برای صاحبان کسب و کار/ میزگرد/ رفتار مصرف کننده ایرانی/ گفتگوی اختصاصی پروفسور جرالد زالتمن با «توسعه مهندسی بازار»/ جرالد زالتمن؛ از جامعه شناسی تا تحلیل رفتار مصرف کننده/ دیدگاه فیلیپ کاتلر برای بازآفرینی بازاریابی؛ بازاریابی کاهشی، و بازاریابی اجتماعی/ آموزشگاه بازارسازان (فیلمهای آموزش فروش)/ 48 فیلم کاربردی آموزش فروش برای ویزیتورهای حرفه‌ای و فروشنده‌ها/ بازاریابی حسی (مطالعات موردی)/ کمپینهای برتر بازاریابی حسی المپیک 2012 لندن/ دیدگاههای بازاریابی/ آینده بازاریابی: آینده سازه‌ها، نیازها، تجربه‌ها/ مشاوره بازاریابی/ آسیب شناسی بازاریابی: رویکردی کاربردی در مشاوره ی مدیریت بازاریابی/ گری همل، عبور از پیتر دراکر، و ظهور و تحقق سازمانهای بدون مدیر/ دکتر گری همل: از کودکی پرجنب و جوش، تا قله‌های مدیریت استراتژیک/ با بزرگان بازار و دانشگاه/ دکتر استفن کاوی؛ تنظیم قطب نما روی شمال واقعی/ سازمانتان را آسانتر اداره کنید/ تازه های بازاریابی/ بازاریابی عصبی؛ آینده ی علم بازاریابی جهان/ کتابهای بازاریابی/ نورومارکتینگ؛ ذهن خریدار: رازهایی برای فروش به ناخودآگاه/ آناتان کریشنان پرادیپ، بنیانگذار نوروفوکس/ مجلات بازاریابی و فروش/ مجله تعالی فروش و خدمات با آثاری از بزرگان فروش جهان/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش.

نشریه دوماهنامه توسعه مهندسی بازار با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید است. علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌تواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام نمایند.

کد خبر 184619

برچسب‌ها