معاونت برنامه‌ریزی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اعلام کرد: گزارش سال اول قانون برنامه پنجم توسعه همراه لایحه بودجه ۹۲ ارائه می‌شود.

در جوابیه‌ای که این معاونت در واکنش به خبر دیروز،به همشهری ارسال کرده آمده است: معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در چارچوب وظایف جاری خود و دقیقاً براساس پیش آگهی و اطلاع‌رسانی انجام شده در سال 1390، گزارش اقتصادی سال 1388و نظارت بر عملکرد پنج‌ساله برنامه چهارم توسعه (88-1384) را در سه جلد و در 46 فصل و دوهزار صفحه در اواسط سال 1390منتشر کرد.

در این جوابیه تأکیده شده است: معاونت برنامه‌ریزی در انتشار بموقع اطلاعات و گزارش‌ها هیچ‌گونه کوتاهی نداشته و خلف وعده‌ای نیز در این خصوص صورت نگرفته است. گزارش اقتصادی سال 1389نیز با همین تفاصیل هم‌اکنون آخرین مراحل ویراستاری و آماده‌سازی برای چاپ را می‌گذراند و درنظر است به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی در اول آبان‌ماه سال‌جاری رونمایی ‌شود.

بر اساس این جوابیه گزارش اقتصادی سال 1390و نظارت بر عملکرد سال اول قانون برنامه‌ پنجم توسعه هم‌اکنون در حال تهیه است و سامانه ویژه‌ای به همین منظور طراحی شده است. بخش نظارتی گزارش سال اول برنامه پنجم توسعه که به عملکرد سال 90برنامه پنجم توسعه می‌پردازد، همراه با لایحه بودجه 92تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد و نسخه کامل گزارش اقتصادی سال 1390تا پایان سال‌جاری جهت اطلاع علاقه‌مندان انتشار خواهد یافت.

کد خبر 182591
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز