همشهری آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان تهران هنوز تصمیمی برای جداسازی ری از تهران نگرفته‌اند و در آینده نظر خود را اعلام می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، لاله افتخاری با اشاره به جلسه سه هفته گذشته مجمع نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر، شهرداری تهران، وزارت کشور و استانداری اظهار داشت: در این جلسه مطالبی مطرح شد اما در ‌‌نهایت تصمیم نهایی گرفته نشد.

وی تصریح کرد: در جلسه اول قرار بود دوستان در استانداری تهران مصوبه جداسازی ری از تهران را در حضور نمایندگان مطرح کنند که متأسفانه این امر تحقق پیدا نکرد.

افتخاری ادامه داد: در حال حاضر شورای شهر و شهرداری تهران مخالف جداسازی و استانداری و همچنین وزارت کشور موافق جداسازی ری از تهران هستند و در این خصوص نیز برخی نمایندگان نظرات متفاوت دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون جلساتی که قرار بود در خصوص جداسازی ری ازتهران با حضور شورای شهر، شهرداری، وزارت کشور و استانداری برگزار شود به علت برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد تعطیل شده است و بعد از این جلسات پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی نمایندگان تهران از جمله کوثری، مظفری، هاشمی، طلا و بنده پیگیر این موضوع هستیم که در آینده نظر نهایی اعلام می‌شود.

افتخاری گفت: مجمع نمایندگان استان تهران هنوز تصمیمی برای جداسازی ری از تهران نگرفته‌اند و در آینده نظر خود را اعلام می‌کنند.

کد خبر 182505
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز