همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در راستای آماده سازی شهر برای برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم تعهد، نسبت به ارتقاء سیستم‌های هوشمند، نصب علائم ایمنی، نصب تجهیزات ایمنی و مناسب سازی حمل و نقل عمومی اقدام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، وحید نوروزی با بیان این مطلب افزود: نصب و راه اندازی ۱۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در مناطق ۱ تا ۱۳ و مناطق ۱۹ و۲۲، نظارت، تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا آزادی و محورهای یادگار امام (ره)، چمران، همت و شیخ فضل الله، خط کشی ۱۵۹۰کیلومتر طول از بزرگراههای مسیر سران اجلاس و بهسازی و شستشوی کلیه تابلوهای این مسیر‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای آماده سازی تهران برای برگزاری اجلاس کشورهای عدم تعهد صورت گرفته است.

وی افزود: آماده باش و انجام عملیات تعمیر و نگهداری شبکه فیبر نوری، دوربین‌های نظارت تصویری، تابلوهای متغیر خبری، دوربین‌های ثبت تخلف غیرمجاز، شبکه ارتباطی بیسیم دوربین‌های نظارت تصویری و تقاطعات هوشمند نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

نوروزی آماده سازی برج میلاد تهران را در زمان برگزاری اجلاس از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: نصب بیش از ۱۱۲۰۰استوانه ایمنی وجمع آوری ۶۸۰۰ عدد تجهیزات مستعمل در محورهای مدرس، آزادی، چمران، آزادگان، همت، جناح، ستاری، لشکری و کاظمی و همچنین نصب بیش از ۶۸۰ بشکه ایمنی در این محور‌ها محقق شده است تا پایتخت کشورمان بتواند میزبان شایسته‌ای برای این اجلاس باشد.

وی اظهار داشت: در زمان برگزاری اجلاس، مرکز کنترل ترافیک شهر تهران نیز در آماده باش کامل قرار خواهد داشت تا مدیریت و نظارت بر وضعیت ترافیکی شهر به خوبی صورت گیرد.

کد خبر 182335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز